שילוט פנים להכוונה

בעשור האחרון אנו רואים שינוי בחללי העבודה, זה אולי נדמה לנו כאילו הכל התחיל כאשר חללי העבודה המשותפים כבשו את העולם אך למעשה השינוי החל עוד קודם ובלי קשר לאותם חללי עבודה משותפים כדוגמת וויוורק וחבריו. השינוי החל כאשר המגדלים הגבוהים כבשו את מקומם בפסגת הנדל"ן, רק הסתכלו על צומת הערים בני ברק ור"ג ותראו את כל המגדלים שצצו שם. אז איך בדיוק תבדילו את המשרד שלכם מהאחרים?

לוקיישן, לוקיישן, לוקיישן.

כל מי שראה סרט בימי חייו או כל מי שיצא לו לדבר עם איש נדל"ן כנראה שמע את המשפט הזה, אבל מה למעשה אומר המשפט הזה. המיקום של המשרד שלכם הוא הדבר החשוב ביותר בעבורכם, כך גם מיקום הצבת שילוט הפנים המכוון אל עבר בית העסק שלכם. אז מה השלב הראשוני בשילוט הכוונה מנצח? משרד במיקום מנצח. כאשר אתם הולכים ומחפשים משרדים להשכרה חשוב מאוד לבחון את המיקום של המשרד לא רק באזור הגאוגרפי אלא גם בתוך הבניין עצמו, שלא תמצאו עצמכם בפינת הבניין ליד השירותים.

כמו מיקום המשרד עצמו כך חשיבות מיקום שילוט הפנים הוא המפתח להצלחתו, לפני שתשכירו את המשרד היינו ממליצים לשוחח עם מנהל הבניין על מנת להבין כיצד עובדת מדיניות השילוט בתוך הבניין, לרוב בנייני משרדים יקצו אזור אחד לשלטי הכוונה בעבור המשרדים ולרוב השלטים יסודרו על פי סדר מיקום המשרדים בבניין. אך לא בכל הבניינים זה כך ויש כאלו אשר בתמורה לאגרה גבוהה יותר יסכימו להעניק לכם מיקום טוב יותר בעבור הצבת שלט בית העסק שלכם.

שילוט הכוונה למשרד

עיצוב אחר מהשאר

עוד דבר שחשוב לבדוק בטרם תחליטו האם להיכנס למשרדים להשכרה או לא הוא כיצד נראה שילוט הפנים של העסקים האחרים במתחם או בבניין, לרוב העסקים ישנה נטייה להישאר באותה הזירה העיצובית של האחרים. כך למשל כנראה שלא תראו שלט צבעוני או שלטי לד אשר מכווינים למשרדי עורכי דין, משהו בייצוגיות שלהם עלול להיפגע מכך (לפחות על פי הערכתם). אנו ממליצים לכם לבחון את האפשרות לבצע משהו שונה בשילוט ההכוונה שלכם, לא בהכרח ללכת על משהו שצועק את השוני אלא לחפש אלמנט עיצובי שניתן לשנות מבלי לפגוע במסרים אותם תרצו להעביר.

האלמנט השונה יכול להיות כל דבר החל מצבע האותיות, הפונט ועד סוג השלט עצמו. אין באמת מגבלות ליצירתיות ששלטי ההכוונה יכולים להעביר והדבר היחידי שצריך להעסיק אתכם זו התועלת של השלט ביחס לעלות והמיקום שלו. אם מדובר אך ורק על שילוט הכוונה אז לא תוכלו לדחוף שם פרסומת או משהו שיבליט אתכם מעל כולם, לכן אנו ממליצים לכם לבחון את האפשרות לבצע החלפה של אלמנט עיצובי אחד שיתפוס את העין ויבליט את בית העסק שלכם מעל לאחרים גם מבלי לצעוק את זה החוצה לכל העולם.

צריכים עזרה בבחירת השילוט המתאים בעבורכם? מחפשים ריהוט משרדי איכותי? אין בעיה! אנחנו בריג'נסי מציעים לכם מגוון פתרונות תצוגה וריהוט משרדי איכותי צרו עמנו קשר עוד היום באמצעות האתר או אפילו יותר פשוט מזה, חייגו אלינו ל 0723341120

 

פוסט זה פורסם בקטגוריה כללי. לשמירת הקטגוריה .