מתקני תצוגה של חנויות כלי בית

חנות כלי בית מציעה בדרך כלל אלפי מוצרים, כדי לנצל את שטח החנות היטב נהוג לרכוש מתקני תצוגה כדי לשמור על סדר וארגון בעסק ועל מנת להציג את כלי הבית בדקל מרהיבה ומקורית. בעלי חנויות מנוסים יודעים כי תצוגת המוצרים בחנות משפיעה ישירות על חוויית הקניות ועל רצונם של הקונים לרכוש מוצר זה או אחר. רוב הלקוחות מקבלים את ההחלטה לרכוש פריט זה או אחר בנקודת המכירה, לכן חשוב להתייחס בכובד ראש למתקני התצוגה ולהבין כיצד ניתן באמצעותם להגדיל את המכירות.

מתקני תצוגה מתאימים יזמינו את הלקוחות הפוטנציאלים להיכנס לחנות, יאריכו את הזמן שהקונים, ויגדילו מספר הפריטים שהם יקנו. לכן בבואנו לעצב חנות חשוב מאוד לשים לב לרכישה נכונה של מתקני התצוגה שלה.

מתקני תצוגה שנותנים חווית קניות ייחודית

מטרת העיצוב הכולל, ובתוכו פתרונות התצוגה המתאימים, היא למשוך קונים פוטנציאלים לחנות ולספק להם חוויה ייחודית ושופינג נוח ומהנה. לקוח מרוצה יחזור לעסק ממנו הוא רכש בעבר ויהפוך גם לשגריר של החנות כיוון שהוא ישתף את הסביבה הקרובה על חוויית הקניות וימליץ לאחרים להגיע לבית העסק. כדי ליצור חווית קניות מיוחדת חשוב להשקיע בתבונה במתקני התצוגה המתאימים ביותר לחנות, את המתקנים מומלץ לרכוש רק מחברה המתמחה בתכנון, עיצוב וייצור מתקני ופתרונות תצוגה ושילוט לחנויות.

מתקני תצוגה מודולריים

רצוי מאוד לקנות פתרונות תצוגה מודולריים שניתן להתאימם למוצרים השונים הנמכרים בחנות, חשוב לזכור כי בחנות כלי בית משנים את הפריטים אחת לתקופה, לכן המתקן חייב להתאים לפריטים שונים. מתקנים אלה בדרך כלל ניידים, יכולים לשנות את המבנה והגובה שלהם. לצידם מומלץ גם לקנות פתרונות תצוגה נייחים, המתאימים למגוון רחב של פריטים.

איכות המתקנים

אל תתפשרו על פתרונות תצוגה באיכות נמוכה. ראשית מתקנים באיכות גבוהה יוסיפו לאסתטיקה של החנות, והיא תראה מטופחת, מסודרת ומקצועית. שנית מתקנים אלה הינם עמידים, חזקים ויציבים, ולכן יגבירו את הבטיחות בחנות.

התאמת המתקנים לגודל החנות

חשוב להתאים את גודל המתקנים לגודל החנות. אם תציבו מתקן גדול מידי בחנות קטנה, תיווצר תחושה של צפיפות. אם תציבו מתקן קטן מידי, ללקוחות יהיה קשה למצוא את המוצרים שהם מחפשים. מתקנים בגודל מותאם לחנות ייתנו את תחושת השפע והזמינות של המוצרים בהתחשב בגודל החנות הנוכחי.

סוגי מתקנים לחנויות כלי בית

עבור חנויות כלי בית ישנם פתרונות תצוגה מתקדמים, המחולקים למספר סוגים:

  • קירות מחורצים – אלה בעצם לוחות העשויים מאלומיניום, MDF או פלסטיק, בצבעים שונים, המוצמדים לקירות, ומאפשרים תליה אסתטית של כלי בית בעלי ידיות.
  • מערכות תלויות – מערכת מדפי תצוגה תלויה, עם צינורות או כבלים, עליה מציגים כלי אוכל ובית בגדלים שונים.
  • מערכות חריצים מודולריות – מערכות מדפים גמישה, שניתן לשחק עם הגבהים והמבנה שלה בהתאם לכלי הבית שונים, המתחברת לקיר רגיל או לקיר חריצים.
  • מערכות קיר – מערכת מדפים הנצמדת לקיר בגבהים שונים, עשויה מצינורות או כבלים בגדלים שונים.