פתרונות תצוגה מודרניים

למרות שעולם החנויות עובר תהפוכות משמעותיות בתקופה שבה הטכנולוגיה ממשיכה לעצב את נוף הצרכנות, המטרות העיקריות של אסטרטגיות הענף הקמעונאי, כלומר החנויות, לא השתנו:

  • לספק ערך בשרשרת האספקה
  • וליצור חוויית לקוח ייחודית

לידה מחדש של הענף הקמעונאי – לאחר שנים של התערבות דיגיטלית ואתגרים כלכליים – היא משימה אפשרית, ובלבד שבעלי החנות יוכלו להתמודד בהצלחה על תשומת ליבם של הצרכנים, ובתמורה להגדיל את רווחי העסקים. אחת הדרכים לעשות זאת היא לשכור שירותיהם של מעצב/ת פנים, מומחים בעיצוב חנויות, מומחים בפתרונות תצוגה שישכילו לתכנן סביבה קמעונאית שתתפוס את תשומת ליבם של הלקוחות הבררניים של ימינו.

עיצוב חנויות, מה הוא מצריך?

  • הבנה של ההתנהלות הצפויה של לקוחות בחנות
  • מודעות ליכולת של עיצוב החנות, להשפיע על התנהלות הלקוחות

משאבי העיצוב מסייעים לבעלי החנות ליצור סביבה חדשה שתמשוך את תשומת ליבם של הצרכנים, ממש כפי שעיצוב משרדים ממוקד מיתוג, מאפשר עיצוב סביבה שתמשוך עסקים חדשים.

עיצוב חנויות ופתרונות תצוגה

עיצוב פריסת החנות – במה מדובר?

פריסת חנות (בין אם פיזית ובין אם דיגיטלית), משתמשת בחלל באופן אסטרטגי כדי להשפיע על חוויית הלקוח. כדאי לשים לב לעיקרון הקמעונאי החשוב שקבע פאקו אנדרהיל (Paco Underhill) ״האופן שבו הלקוחות מתקשרים עם הסחורה המוצגת בחנות, משפיע על התנהגות הקנייה שלהם״, בספרו ״למה ואיך אנשים קונים?".

לפריסת הפנים של החנות יש שני רכיבים מרכזיים חשובים:

  • עיצוב החנות – רכיב המתייחס לשימוש באסטרטגיות לתכנון רצפת החנות ולניהול החלל כולו:
    • ריהוט ומתקני תצוגה: מערכות תצוגה מודולריות, פתרונות מידוף, פלטות חריצים, מתקני תלייה, חלונות ראווה ועוד.
    • גופי תאורה ושילוט: אופי התאורה בחנות, שילוט פנים לצרכי קד״מ ופרסום, שלטי הכוונה, שילוט לבאנרים ועוד.
  • תזרים הלקוחות – רכיב זה עוסק בדפוס ההתנהגות של לקוחות ובדרך שבה הלקוח מנווט בחנות. הבנת תזרים הלקוחות והתבניות הנפוצות שבהן נוקטים לקוחות כשהם מתקשרים עם הסחורה בהתבסס על פריסת החנות, היא קריטית לאסטרטגיות ניהול קמעונאי יעיל.

הטכנולוגיה הקיימת מאפשרת ליעל את עיצוב החנות. טכנולוגיה זו משתמשת בתוכנות אנליטיות ובנתוני סרטוני וידאו כדי לספק למנהל החנות אפשרויות כגון:

  1. מעקב אחר התנהגות הלקוחות
  2. ניתוח התנהגות הקונים
  3. הבנת הזרימה
  4. מיטוב חוויית הלקוח בהתבסס על קלטות הווידאו בחנות

עיצוב חנויות מודרני

על חיוניות עיצוב פריסת החנות

לאחר חקירה שמאפשרת להבין כיצד מנווטים הלקוחות בחנות, אפשר להתחיל להשפיע על האופן שבו הם יתקשרו עם הסחורה המוצגת בחנות. הבסיס לאסטרטגיה זו הוא עיצוב נכון של רצפת החנות. לכן, כדי ליצור סביבה המדגישה את התנהגות הרכישה הרצויה, חשוב מאוד:

  1. להשתמש בכול שטח הרצפה שהוקצתה לתצוגת הסחורה
  2. לבסס את פריסת החנות על עקרונות התנהגות הלקוחות
  3. לא להקריב את זרימת הלקוחות לטובת הטעם האומנותי

עדיין מחפשים מי שיסייע לכם בעיצוב החנות ובהתאמה של פתרונות התצוגה האיכותיים ביותר והמתאימים ביותר בעבורכם? הפסיקו לחפש וצרו עמנו קשר עוד היום בטלפון 0723341120

פוסט זה פורסם בקטגוריה כללי. לשמירת הקטגוריה .