זמן להתחדש במתקני תצוגה לעסק

השנה האחרונה גרמה לכך כי החנויות שלנו היו ריקות מאדם ולכך כי מתקני תצוגה רבים העלו אבק בעקבות מחסור בתנועת לקוחות. אז אחרי שכל זה מאחורינו אנחנו חוזרים לחנויות, מנקים ומסדרים את הסחורה, אבל משהו לא מרגיש לנו מספק. התחושה הזו היא הרצון שלכם לגוון ולרגש את הלקוחות שלכם, לגרום להם לחוות משהו ייחודי ואחר.

בריג'נסי אנחנו מבינים את התחושה הזו בצורה הטובה ביותר. מבחינתנו הדבר החשוב ביותר במתקני תצוגה זה לא הנראות שלהם, אלא האפקט שהם מעבירים ללקוח שרואה אותם. כדי להצליח לגרום לאדם להוציא את הארנק ולבצע רכישה יש עלינו אחריות גדולה. אנחנו לא רק צריכים לספק לו מוצר איכותי שאפשר לעמוד מאחוריו, עוד לפני כן אנחנו צריכים לגבור על מחסומים רבים שכל הזמן דורשים תשומת לב.

מה בין מתקני תצוגה לפסיכולוגיה של הלקוח

אנחנו לא פסיכולוגים ולא אנשי אקדמיה שעוסקים בתחום, אבל אנחנו מגיעים לנושא הזה מזווית של אלו שמייצרים מתקני תצוגה. ככאלו אנחנו בוחנים בכל יום את ההשלכות של מדפים לחנויות על הצלחת העסקים שבהם מותקנים אותם מדפים. ותאמינו לנו כאשר אנחנו אומרים בביטחון מלא כי יש קשר הדוק וישיר בין מתקני תצוגה וצורת סידור המוצרים לבין מקסום רווחים. אילו היינו פסיכולוגים היינו יכולים בוודאי להסביר לכם בצורה מדעית ומדויקת את הנושא ולהפנות אתכם למחקרים שבוחנים את ההשפעה הזו.

אבל לא צריך להיות מומחים כדי לדעת שאנשים לא ירכשו דברים שלא מוצגים בצורה מושכת. זו בדיוק הסיבה שמתקני תצוגה ומדפים לחנויות הם חלק בלתי נפרד משורת הרווחים של החנות. ככל שתשקיעו יותר בוויזואליה של החנות שלכם, כך תוכלו להגדיל את הסיכוי שהלקוח שנכנס אליכם יתלהב ויבצע רכישה של דבר מה. לאורך השנים למדנו דבר או שניים על דרכים שיגדילו את הסיכויים האלו והחלטנו לשתף בכמה מהן.

  • תייצרו תצוגה רב ממדית כדי לתפוס תשומת לב
  • אל תשכחו לייצר אלמנט מרכזי שימשוך את העין, אתם לא רוצים לייצר קקופוניה וויזואלית
  • התצוגה צריכה להדגים את יכולות המוצר
  • ניקיון וסדר הם חלק בלתי נפרד
  • המוצרים הטובים והנמכרים ביותר שלכם צריכים להיות במרכז העניינים
מדפים לחנויות מתקני תצוגה להצגת איכות

מדפים לחנויות ומתקני תצוגה עושים את ההבדל

לאורך השנים בחנו את החשיבות של מדפים לחנויות ומתקני תצוגה על החנויות שעבדנו איתן ונוכחנו לגלות כי ככל שבעלי החנויות השתמשו במתקני התצוגה בצורות מעניינות יותר, כך שורת הרווחים שלהם בסוף החודש הייתה גבוהה יותר. קחו דוגמה מלקוח שלנו, בעלים של חנות למשחקי חשיבה העשויים מעץ, שבחר למדף את כל החנות שלו עם מדף זכוכית חלבי. הקונטרסט שנוצר בין חומרי הגלם של המדפים ושל המוצרים יצר אימפקט שהפך את הכניסה לחנות לכזו שמזכירה כניסה אל מנהרת זמן. השילוב המיוחד הזה בין מוצרי עץ שמגולפים ביד לבין מדפי זכוכית עבים וחלביים למעשה מעצים כל אחד מהרכיבים ובכך יוצר חוויה גדולה יותר.

הדוגמה של מדף זכוכית חלבי היא רק אחת מיני רבות שיש לנו אך המהות שמאחוריה דומה לשאר הדוגמאות. המדפים לחנויות הם לא העיקר, ואת זה גם אנחנו כיצרנים של מתקני תצוגה יודעים להגיד, העיקר הוא השילוב והאימפקט שנוצר מבחירה נכונה של פתרון המידוף לצרכים של המוצר שנמכר בחנות. אחרי שנים רבות שבהן ייצרנו מדפים לכל סוגי העסקים שאפשר לחשוב עליהם, אנחנו רוצים להזמין אתכם ליצור איתנו קשר כדי שנוכל לעבוד בשיתוף פעולה ולייצר גם בעבורכם מדפים ומתקני תצוגה שיגבירו את המכירות ויסייעו לעסק שלכם לשוב לשגרה בצורה מרשימה.

פוסט זה פורסם בקטגוריה כללי. לשמירת הקטגוריה .