למה חובה ארון תצוגה שקוף בחנות

הנחת היסוד שלנו אומרת לנו שארון תצוגה שקוף הוא פתרון קל מדי, ההיגיון מכריח אותנו לחשוב שאפשר לנסות ולמצוא פתרונות תצוגה מעניינים יותר מאשר ארון תצוגה שקוף. אבל יש מקרים רבים שבהם דווקא הפתרון הפשוט ביותר, הוא הפתרון המושלם. יצאנו למסע בעקבות פתרונות מידוף לחנויות וחזרנו עם כמה רשמים על אחד מהפתרונות הקלאסיים והמוכרים ביותר, ארון התצוגה השקוף.

היתרון המהותי והבולט ביותר בארונות תצוגה שקופים הוא בעצם השקיפות עצמה. כאשר אנחנו רוצים להציג מוצרים ללקוחותינו, אנחנו רוצים מצד אחד לשמור על הסחורה שלנו, אך באותה הנשימה אנחנו רוצים להציג את אותה הסחורה בצורה המושכת ביותר. כאשר אנחנו מציבים סחורות מאחורי סורג ובריח אנחנו מרוויחים את אלמנט ההגנה והביטחון, ויש שיגידו שאנחנו גם מגבירים את הביקוש לאותן סחורות על ידי כך שאנחנו מגבירים אבטחה סביבן, אך באותה הנשימה אנחנו מאבדים את האפשרות שהלקוחות יגעו במוצר ויתלהבו ממנו. וזו הסיבה שבגינה ארון זכוכית לתצוגה שומר על מקומו בראשות טבלת ארונות התצוגה הפופולריים ביותר. 

למה נמאס לנו מארון תצוגה שקוף ולמה מדובר בטעות

למרות הפופולריות הגואה של ויטרינות התצוגה, לאחרונה אנחנו רואים גל של בעלי עסקים שמנסים להימנע משימוש בארונות שקופים לתצוגה ואחת הסיבות העיקריות שעומדת מאחורי הלך הרוח הזה היא הרצון להיות מקוריים ושונים. אבל המחשבה הזו לא יושבת בהכרח בקנה אחד עם מה שקורה בשטח. כשאנחנו נכנסים אל החנות שלנו אנחנו לא רואים אותה כמו הלקוחות שלנו שיכנסו אליה בהמשך. אנחנו עמלנו שעות ארוכות על תכנון ועיצוב, בילינו בחנות ימים ולילות כדי לסדר ולארגן את כל האלמנטים השונים, שברנו את הראש במשך תקופה ארוכה כדי לחדד כל פרט ופרט לדרגת שלמות. אבל כאשר הלקוח שלנו מגיע לחנות בפעם הראשונה, הוא לא בהכרח רואה את כל הזמן וההשקעה הזו,  הוא חווה את החנות  בצורה אחרת, טרייה וטהורה. כך נוצר מצב אבסורדי שבעבורנו, אנשי המקצוע שעברו על כל פתרונות התצוגה הקיימים, ארון תצוגה שקוף נדמה כדבר חסר מעוף. כבחירת מחדל שאנחנו עושים כשאנחנו רוצים להציג פריט כלשהו אך בכל זאת לשמור עליו מוגן. אך הלקוח שנכנס בדלת לא רואה את זה כך. כאשר הלקוח נכנס אל החנות שלנו בפעם הראשונההוא מביט סביב ומנסה להאחז באלמנטים מוכרים. כאשר הוא רואה פריט שמוצג בתוך ארון זכוכית לתצוגה הוא לא חושב על זה שמדובר על פתרון פשטני, בעבורו הוא רואה פריט המוצג ממש כמו במוזיאון. ולכן חשוב תמיד לנסות ולראות את החנות לא כמי שתכנן אותה ועמל עליה שעות, אלא כמי שחווה אותה בפעם הראשונה.

בתחילה, כשהמציאו את ארונות התצוגה השקופים, המחשבה הייתה שצריך להעניק כבוד לפריט על ידי כך שהארון לא יתפוס תשומת לב ויאפשר למתבונן להתרשם ממה שמוצג בתוכו. אבל זה משהו ששייך לעבר הרחוק. היום אפשר להשיג ארונות תצוגה מדהימים ומגוונים שיהפכו את התצוגה הקונבנציונלית לחוויה ייחודית. כל מי מכם שחושב שהוא כבר ראה ארון תצוגה שקוף בחייו, חייב לעצמו להגיע אלינו ולראות את הדור החדש של ארונות התצוגה. לקחנו את אחד מאבות היסוד של עולם המידוף לחנויות והצלחנו לרענן אותו, אך עדיין לשמר את התכונות החשובות שלו. אנחנו רוצים להציע לכל אחד ואחת מכם למחוק את כל מה שחשבתם על מדפים לחנויות ולהכניס חיים חדשים בתצוגת החנות שלכם. האפשרות שיש בפניכם לחדש ללקוחותיכם את תצוגה החנות, בצורה אלגנטית ומעודנת, עשויה להיות הדבר שחיפשתם במשך תקופה ארוכה כדי לרגש ולחדש. רק דמיינו את החנות שלכם אחרי מתיחת פנים עיצובית ואת ההשפעה הישירה של זה על מחזור המכירות.

ויטרינות לתצוגה – פתרונות תצוגה מינימליסטיים ומרגשים

ישנן גישות עיצוביות רבות שכל מטרתן הוא לעודד מכירות ולהצליח להניע את הלקוחות. הגישה המינימליסטית מאמינה שהמוצר עצמו הוא הדבר החשוב ביותר ושעיצוב החנות צריך לשרת את המוצר. כדי להצליח לעמוד במשימה, נדרשים מאיתנו פתרונות מידוף שמשדרים יוקרה ועוצמה, אך עושים זאת בדרכים מעודנות. ארון תצוגה שקוף מעניק ערך מוסף למוצרים המוצגים בתוכו על ידי הצגתם במרחב והרחקתם מידי הלקוחות. הפן הפסיכולוגי פה הוא מה שעושה את ההבדל, העובדה שהלקוחות לא יכולים לגעת במוצר הופכת את המוצר למבוקש יותר ואילו ההדגשה שלו במרחק מגבירה את הסקרנות לגביו.

כאשר לקוח נכנס אל החנות שלנו ומבחין בארונות תצוגה שקופים הוא לא באמת מבחין בארון, הוא מבחין בראש ובראשונה במוצרים שמוצבים בתוך אותן הארונות. אפשר להגיד כי במובן מסוים השימוש בארון זכוכית לתצוגה דומה יותר לחוסר שימוש באמצעי תצוגה כיוון שהוא מעביר את מירב תשומת הלב לפריטים המוצגים.

היתרונות המפתיעים של ארון תצוגה שקוף

פתרונות תצוגה מינימיליסטיים מנסים להביא את אותו אימפקט רגשי של עיצוב גדוש, אך לעשות זאת במינימום פרטים. הרעיון שמאחורי הגישה הזו הוא לאפשר ללקוח מרחב נעים להלך בו, ועל ידי כך להוריד את המחסומים ואת ההתנגדויות שלו ולעודד אותו לבצע רכישה בחנות. בריג'נסי פתרונות תצוגה הצלחנו להביא את המינימליזם העיצובי לדרגת אומנות בעזרת ניסיון רב שנים והבנה מעמיקה על אודות ההשפעה של העיצוב על המכירות ועכשיו אנחנו מזמינים אתכם לקצור את הפירות.

בואו לרענן את החנות שלכם ולשפר את התצוגה שלכם עם מגוון של פתרונות תצוגה שיותאמו במיוחד בעבור העסק שלכם. אם תיצרו איתנו קשר נוכל לשוחח ולהבין לעומק את החזון ואת המטרות שלכם, לחשוב יחד איתכם על דרכים מקוריות לשדרג את החוויה שלהחנות ובסוף גם לייצר מידוף ייחודי לחנות שלכם. אל תסתפקו בפתרונות מידוף סטנדרטיים. לעסק שלכם מגיע הרבה יותר מזה ועכשיו יש לכם הזדמנות מופלאה לעשות את הבחירה הנכונה ולרענן את איך שאתם תופסים את עיצוב החנות.

לפרטים נוספים – צרו איתנו קשר ואחד הנציגים שלנו ישמח לעמוד לשרותכם.

פוסט זה פורסם בקטגוריה כללי. לשמירת הקטגוריה .